logo
  • خانه
  • بیمه ها

    مسئولیت
    بیمه مسئولیت مدیران ساختمان
    بیمه مسئولیت دارندگان آسانسور
    بیمه سازندگان ابنیه (ساختمان)
    بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان
    آتش سوزی
    بیمه آتش سوزی واحد مسکونی
    بیمه آتش‌سوزی مسکونی طرح ویژه
    بیمه آتش سوزی مجتمع مسکونی
    بیمه آتش سوزی صنعتی
    جامعه پزشکی
    مسئولیت مسئول فنی بیمارستان
    مسئولیت مسئول فنی داروخانه
    بیمه مسئولیت پیراپزشکان
    بیمه مسئولیت پزشکان
    اشخاص
    بیمه درمان تکمیلی انفرادی
    بیمه عمر و سرمایه گذاری
    بیمه درمان مسافرتی
    باربری
    باربری وارداتی - صادراتی
    باربری داخلی
  • تماس باما
  • درباره ما
  • بلاگ
  • logo

بیمه نامه مسئولیت مسئولین فنی بیمارستان

این بیمه نامه ، مسئولیت مدنی حرفه ای بیمه گذار در مقابل خسارات جانی وارد به بیماران و اشخاص ثالث در ارتباط با انجام وظایف بر اساس شرح وظایف مسئولین فنی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تا میزان تعهدات مندرج در جدول تعهدات بیمه نامه مشروط به اینکه مسئولیت بیمه گذار توسط مراجع ذیصلاح قضائی یا قانونی احراز گردیده باشد.

فعالیت در هر عرصه و پیش بردن امور به نحو احسن، نیاز به شخصی مسئولیت‌پذیر دارد. افرادی که در بیمارستان فعالیت دارند نیز باید اشخاصی مسئول باشند. علاوه بر مسئولیت‌پذیری، افراد و کارکنان بیمارستان باید به‌طور کامل بر وظایف خود واقف باشند. یکی از افرادی که در بیمارستان‌ها بر کارکنان جهت انجام وظایف در چهارچوب قانونی و درمانی نظارت دارد، مسئول فنی بیمارستان است.

 

مسئول فنی کیست؟

مسئول فنی، شخصی است که  نظارت بر امور فنی و فراهم آوردن تجهیزات فنی برای مراکز درمانی برعهده دارد. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که مسئول فنی تنها باید در یک مرکز درمانی فعالیت نماید و اجازه فعالیت در مراکز و بیمارستان‌های درمانی دیگر را ندارد.

وظایف مسئول فنی

  1. مسئول فنی، در ساعات مشخص‌شده به انجام وظایف خود می‌پردازد.

  2. از وظایف اصلی مسئول فنی در قرارداد استخدام مسئول فنی بیمارستان رسیدگی به اشکالات فنی دستگاه‌ها و گزارش آن‌ها است.

  3. در صورت وجود انتقادات و شکایات توسط بیماران، باید به آن‌ها رسیدگی نماید.

  4. هماهنگی بخش‌ها و جلسات بر عهده مسئول فنی است.

  5. عدم ترک مسئولیت در زمان ساعات کاری و در صورت لزوم، فرد قابل اطمینانی را در ساعات عدم حضور خود، انتخاب نماید.

  6. کنترل و نظارت دقیق بر ارائه خدمات صحیح و به موقع برای بیماران

  7. جلوگیری از بدرفتاری پرسنل با بیماران

 

تهیه شده توسط گروه فنی کیو بیمه

Qbimeh